Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanja tarjoaa tuhansille 15-17-vuotiaille nuorille kesätyön!

OP Pohjois-Karjala tarjoaa Kesäduunin 40 nuorelle OP:n piikkiin – kesätyöhaku käynnissä 19. huhtikuuta asti

Hyvä 15–17-vuotias nuori, oheisessa linkissä on lueteltuna kaikki kampanjamme kautta haettavissa olevat tuetut nuorten kesätyöpaikat.

Olemme Kyläyhdistyksenä mukana kampanjassa!

Palkkaamme yhden nuoren kesätöihin yhdistykseemme tälle kesälle.

Hae kesätöitä N.Y.T. - viimeistään su 19.4.

Tee vapaamuotoinen hakemus, lähetä se suoraan yhdistykselle sähköpostiin, jonka löydät taulukon lopusta kultakin riviltä. Taulukosta löydät myös yhteystiedot mikäli sinulla on kysyttävää  kesätyöpaikkaan liittyen.

• Voit halutessasi hakea useampaa työtä kampanjamme kautta, mutta työllistyä vain yhteen tuettuun kesätyöhön.

• Hakemusten tulee olla perillä viimeistään su 19.4.2020 klo 24.

Kesätyöhakemuksessa on hyvä tulla esille mm.

• henkilötiedot ja yhteystiedot; nimi, syntymäaika, osoite, puhelin, sähköposti

• mitä paikkaa haet ja miksi juuri sinut tulisi valita

• koulu tai opiskelupaikka, kielitaito

• aiempi työkokemus ja työnantajat.

Hakemuksessa on lisäksi hyvä kertoa lyhyesti itsestä ja avata myös, millaisen työntekijän yhdistys sinusta saisi.

Toivotamme sinulle menestystä kesätyön hakuun ja aurinkoista kevättä!

Järjestämme maakuntapäivänä 31.8.2019 erityisesti lapsiperheille suunnatun tapahtuman Kontiolahden sataman alueella.

Mukaan mahtuisi innokkaita toimijoita. Tarkoituksena on saada eri sukupolvet ja kaikki kyläläiset samaan tapahtumaan, siirtää kulttuuriperinnettä vanhemmilta nuoremmille, osallistaa paikallisia yhdistyksiä ja yrityksiä mukaan tapahtuman organisointiin ja järjestelyihin, sekä tuoda kehittyvää Kontiorantaa alueena esille.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton. Haluamme antaa kaikille kyläläisille mahdollisuuden kulttuurillisiin elämyksiin. Pyydämme tapahtumaan mukaan yhdistyksiä, yrityksiä, sekä lapsijärjestojä, työttömien ja vanhusväestön edustajia.

Jos haluat osallistua, tai sinulla olisi hyvä idea, ota rohkeasti yhteyttä!

Vaikka toiminta- alamme koskeekin lähinnä lapsia, haluamme mahdollisuuksien mukaan myös vanhemmat sukupolvet jakamaan omaa tietotaitoaan ja saada myös iäkkäämmälle väestölle samat elämysmahdollisuudet kuin nuorillekin.

Kylätalon osoite

E-MAIL: kontioniemen.kylayhdistys @gmail.com