Järjestämme maakuntapäivänä 29.8.2020 erityisesti lapsille suunnatun koko perheen tapahtuman, mahdollisuuksien mukaan Kontiolahden sataman alueella.

Mukaan mahtuu jälleen innokkaita toimijoita ja yhteistyökumppaneita. Tarkoituksena on saada eri sukupolvet ja kaikki kyläläiset samaan tapahtumaan, siirtää kulttuuriperinnettä vanhemmilta nuoremmille, osallistaa paikallisia yhdistyksiä ja yrityksiä mukaan tapahtuman organisointiin ja järjestelyihin, sekä tuoda kehittyvää Kontiorantaa ja Kontioniemeä esille alueena ja asuinpaikkana.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton. Haluamme antaa kaikille kyläläisille mahdollisuuden kulttuurillisiin elämyksiin. Pyydämme tapahtumaan mukaan yhdistyksiä, yrityksiä, sekä lapsijärjestojä, työttömien, sekä vanhusväestön edustajia.

Jos haluat osallistua, tai sinulla olisi hyvä idea, ota rohkeasti yhteyttä!

Vaikka toiminta- alamme koskeekin lähinnä lapsia, haluamme mahdollisuuksien mukaan myös vanhemmat sukupolvet jakamaan omaa tietotaitoaan ja saada myös iäkkäämmälle väestölle samat elämysmahdollisuudet kuin nuoremmillekin.

Kylätalon osoite

E-MAIL: kontioniemen.kylayhdistys @gmail.com